Mannen i den vita hatten

Det är nice i USA, det är det ju ingen tvekan om. Och vafan, vi får cirka 10 000 kr för kalaset har jag just insett!!!!!!!!!!! Fan vad skönt, då behöver man inte jobba skiten ur sig i sommar för att ha råd med saker!

Ett superlångt och jätteointressant blogginlägg om hela min vistelse får ni när jag kommer hem, just nu ville jag bara säga att jag har hemlängtan.

Back to work,
Shejken

America

Nu har jag och Henke varit i USA i fyra dagar och det aer ju riktigt nice! Idag hittade vi desutom en dator haer pa hotellet heheeeh.

Det aer typ 20 grader varmt ute och vi steker runt i shorts. Vi har fatt en riktigt monstertruck av Sandvik som vi glider runt i staden med. Hotellet aer skit fint och vi har varsit rum med dubbelsang. Frukost ingar och till den serveras det tre olika sorters bakelser och en bulle. Vi aeter pa restaurant varje dag, efter som att det aer Sandvid som betalar maten haha. Allting aer superbilligt for att dollarn aer so lag. Jaja, slutskrytet.

Kan ju beratta om igar, nar jag var pa vag till mitt rum blev jag stannad av en man i korridoren som. Han sag hur forvanad ut som helst och bara stod och tittade pa mig. Efter ett tag sa han: "Oh my god boy, you almost gave me a heartattack!". Han hade tydligen trott att jag var hans son, som han inte hade pratat med pa flera ar. Han visade en bild pa sin son men jag sag ingen likhet haha.

Hmm vad finns med att saga. Vara arbetskamrater aer hur trevliga som helst och 50% av det dom vil prata om handlar om Svenska tjejer, sa jag har lurat i dom att hypen om dom staemmer. Alltsa att alla aer blonda, langa, snygga och har stora boobies. Samt att nar man har dejtat en tjej tre ganger sa finns det en regel som saeger att den tredje gangen far man ligga med dom. Fyfan vad laett lurade dom aer haha.

Nu kommer Henke, ses!

Ten Minutes to Take Off

Kalendern säger 17 mars, och idag far jag till staterna, the big USA ... sen kom jag inte på några mer smeknamn.
I 3 veckor slipper ni mig, och i 3 veckor kommer jag sakna er. Som fan. Men jag och Henke kommer ha så jävla kul också! När Sandvik går in med 9000 kr på mitt konto och betalar vårat boende så tror jag inte att detta på något vis kan bli en fail. Jag kan dock inte låta bli att känna att resan är ganska dåligt tajmad, just nu skulle jag ju vilja stanna kvar i Sverige nån eller några helger till.

I lördags var det party hos min käre kamrat Fredrik där vi bjöd på bål. Det var ju en rätt rolig kväll fram tills det blev slagsmål och polisinkallning. Då smet jag hem med följe av världens bästa Tina, Julia och Elin (och Ludde). Vi käkade toast och asgarvade. Ovanligt?

Rolig kväll, och en och annan gång under kvällen röck mina endorfiner upp mina mungipor till öronen.

Idag har jag ätit pizza med samma gäng, vart hos mormor och fikat med släkten, packat och varit bakfull. Och om 5 timmar kommer det att stå en taxi utanför min dörr, redo att köra mig till Arlanda.

Farväl, vi ses om tre veckor! Jag saknar er redan.
Jacob

Dom andra

Idag ska jag bland annat spendera tid med min bästaste bästa vän Fredrik. Han äger.

A killer in me

Du vet var det sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in. Hjärtat väljer blint
Nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill. Du vet jag vill bli din
O ingen annan kommer in. Hjärtat gör mig blind
Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad
Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Is it any wonder?

Aaaaaaafffffffffffff nu sitter jag i skolan, kom hit till kvart i 9 som vanligt och började undra vart alla mina klasskompisar var. Jag tar upp schemat och OWNED BABY jag börjar 10.45 på måndagar! Det hade jag inte ett minne av, jag har ju trotsallt varit borta från skolan i 4(!) veckor nu.

Så nu får jag roa mig i en timme och 45 min med tigers kycklingstuds!

You're beautiful

Jag vill ju låna ut min pyjamas

Leave the bourbon on the shelf

Jag kom precis hem från fyra dagars bräda i Vemdalen, och fy och fan vad jag skulle kunna stannat hela året ut. Det har varit så sanslöst jävla roligt, och jag kan ju inte annat än att konstatera att skidåkning är en av livets större nöjen!

Godnatt, min skatt

Kvällen har spenderats hos Micke, rätt tråkigt men ändå rätt kul. Han bor på min gamla gata och jag kunde inte låta bli att gå till vårat gamla hus och kolla på det och bekräfta att jag är kär i nostalgi, rätt nördigt jag vet.

Imorgon kl 08.00 drar jag och min loving familj to the hills of Vemdalsskalet i en vecka och det kommer äga så jävla hårt, hoppas att ni överlever utan mig, jag vet att det kommer bli svårt. Dags för toast och säng!

Ses om en vecka,
Farväl,
Shejken

RSS 2.0