Everybody's changing

Jag hittade nyss en gammal låda när jag letade efter en cd-fodral. I lådan låg det massa cd-skivor. Jag hittade massa skivor jag har bränt som ung, bland annat en skiva från 02 som jag sitter och lyssnar på nu. Och det är helt sanslöst jävla sjukt vilka flashbacks jag får. Jag bara sitter och ryser, det är så jävla coolt på nått sätt.
Och vilken bra musiksmak jag hade som ung haha!

Mama's boy

En av alla saker som gör mitt liv värt att leva. Fyfan vad (röd)mjölk är gott. Helt ärligt.

Cada Vez

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Och tur är väl det, för annars hade det ju inte funnits nån utmaning i någonting.

Automatic stop

Det bästa med att vara ensam hemma är att man kan sjunga med så högt man kan till alla låtar på playlisten, även fast man sjunger som en kratta och inte riktigt kan texten. Nått annat som är bra är att man kan äta middag när man vill. Ytterligare en sak som är bra är att jag kan spela tv-spel med mina kompisar dygnet runt, för det är ingen annan som vill använda TVn. Det som suger är att inte få lagad mat, att vattna husets 999 blommor och att mamma inte är här.

Nått annat som suger är att jag har iskalla fötter ang. om hur jag ska fortsätta mitt liv efter "sommarlovet". Jag vill plugga, men ändå inte. Och jag vill jobba, men ändå inte. Men vafan, det handlar bara om resten av mitt liv! (hehe)

Imorgon är sista jobbdagen innan en veckas ledigt, det äger. Vad som mer äger är att imorgon är det fredag och då ska jag hänga med några av världens bästa personer.

Och fyfan vad skönt jag kommer sova inatt, för just precis så böt jag sängkläder i min säng, och sist jag gjorde det var den gången jag hade fest och Elin kastade ut ett glas rödvin på min vägg. Jag vet inte hur länge sedan det var, men över en månad sen i alla fall haha. Så jävla fräscht! Ja vad tänkte jag mer säga. Man har alltid 5 millioner saker i huvudet man tänker att man ska skriva när man börjar blogga men nej nej, att komma ihåg sånt går ju inte an. Men hör av er om vart the most awesome party of all times är imorgon! JAAA!

Nu bär det av mot duschen, sen min nybäddade säng!
Godnatt,
Jacob

BERG & DALVANA

Och jag hatar att man glömmer, glömmer allt

RSS 2.0