Sundance Kid

Dags att sätta lite fart på det här tramset!

Kl 00.00 idag kommer år 2008 och vi tar farväl av 2007. Känns ganska bra faktiskt. Jag blir nästan lite nostalgisk när jag tänker tillbaka på 2007, jag har faktiskt haft riktigt jäkla kul visa stunder. Kort sammanfattning:

-Skolan har varit jobbigare än någonsin, men har nu börjat egga av

-Jag och Fredrik har spenderat ruskigt mycket tid tillsammans känns det som

-Jag har tagit upp min innebandy karriär, sanslöst roligt!

-Jag har blivit 18 år och börjat vara vuxen och gå på krogen. Krogen är lite överskattat.

-Mitt och Natalies två år långa förhållande har tagit slut

-Jag har besökt Peace and Love och Storsjö yran. AAAAAAWESOME!

-Jag har sett Kent en gång till

-Det har blivit löjligt mycket festande

Nu orkar jag inte lista mer, har säkert glömt nått som jag borde tagit men det dyker säkert upp senare om det var nått viktigt.

Ikväll är det här festen är och det kommer med största sannolikhet att dyka upp way to mycket folk så utkastning kommer garanterat ske. Så passa på att vara snäll mot mig om du nu skulle komma in och få chansen hähähäh.

Nog om detta, vi ses ikväll gott folk.

Farväl,
Shejken

Three Point One Four

Torsdagen är över, vilket innebär avslutning i skolan imorgon, vilket innebär as-skönt. Går runt och njuter like hell.
Idag fick vi vårat nya schema som inte innehöll många lektioner och vi är antagligen lediga på fredagar, fyfan vad najzzzz.

I år har jag bara köpt en enda julklapp. Den går till min kära mor och far och woooh vad glada dom kommer bli. Jag vet att ni antagligen är ruggigt intresserade av min önskelista så here goes:
Mjukisbrallor
Armbandsur
Strumpor

Rätt bra va?

Som sagt så står jul-lovet på tröskeln, och det betyder att nyår snart är här. Nyår kommer bli totalfiasko. Förväntningarna kommer vara skyhöga och ingen vet vart någon ska vara och det kommer som vanligt bli någon sista minuten lösning och det kommer bli kaos. Därför tänker jag inte planera så mycket mer om det, på nyårsmorgon när jag vaknar tänker jag vänta tills mamma och pappa åker till deras vänner vid ett tiden, sen tänker jag börja dricka mina as-goda 747 drinkar och se vart kvällen bär mig. Fan vad bra.

Nu tänker jag ta en dusch, en välbehövlig sådan. För hör och häpna: Igår när jag skulle lägga mig vid 1-tiden så skulle jag ta en dusch för att bli lite FREEESH, men det gick inte för det kom inget vatten. Jag fattade ingenting så jag gick och la mig. Så idag har jag alltså gått runt i skolan helt oduschad och svett. Eller oduschad i alla fall.
MOT DUSCHEN!

Godnatt och farväl,
Shejken

Light up the sky

Argh, jag hatar när man blir uppe lite längre än vad man planerar, sen när man väl ska gå och lägga sig så vet man inte om man har borstat tänderna eller inte.

The week of hell har kommit tills sitt slut, och jag är glad!

Godnatt och farväl,
Jacob

Every man has a Molly

Imorgon kommer nya updateringen till Tibia, därför säger jag nu upp min vänskapskrets och stänger av min mobil i några dagar. Hoppas inte världen stannar utan mig!

Jag vet, I R TEH G33K! :D

Silly Crimes

Klockan är ett på söndagsnatten och sängen känns mer och mer lockande för varje minut.

Helgen har varit helt ok! I fredags var det Idol med familjen i TV-soffan som gällde. På lördagen kollade jag Fredde och Olly på bandymatch innan vi tog oss hem till Fredde och började smutta 747. Kvällen fortsatte med en LÅNG promenix hem till Jonas där det var ett jäkla drag. Roligt! Kvällen spårade sakta men säkert ur, men vad annars kan man förvänta sig med halva a-laget i samma hus? Partyt innehöll bland annat hår-snaggning, ollning, kaskadkräkning, ölspill, tavelkrossning och övriga party-aktiviteter.

Efter några timmars partande var det dags för en LÅNG hem promenix som innehöll kaskadkräkning den också, och en och annan cykel-olycka. Med följe av Tina och Julia kom jag tillslut hem och jag bjöd som så många ggr förut på the famous toast. Mamma frågade dagen efter vad det var vi skrattade åt under dom 30 min som vi var i köket och åt, och ja, vad fan skrattade vi åt?

Idag varvade jag och Fredrik som vanligt ner med en kebab och en kebabpizza på gladan och både magen och huvudet blev på bättre humör. Idag har jag tittat på den nya American pie filmen, se den inte.

Nu är det verkligen dags för sängen, lägga sig och vänta in the week from hell som alltså startar imorgon med halva helvetes prov såhär innan jul-lovet påbörjas. Gillar skarpt att alla lärare tänker att just deras ämne ska det vara ett superstort prov på sista veckan.

Godnatt och farväl,
Jacob

Du är ånga

Högst upp på listan står fetingplugga Svenska inför morgondagen. Och då menar jag verkligen fetingplugga. Helgen ser ut att bli lagom lam, no fun. Men vafan, nu är det inte långt kvar till Jul-lovet så feel the christmas magic! Att bero på christmas magic, på massagen idag poppades Carolas julsånger ur cd-spelaren. Visserligen ingav Carola inte så mycket christmas magic, mest depp faktiskt. Men liiiite i alla fall!

Nej, off to gladan för en kebab så man får lite energi att plugga.

Farväl, Jacob

Somewhere only we know

Oh simple thing
where have you gone
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin

Somewhere else

AKSlHDSOAIFOSA F=#)(UddSSDd z/=R)(THGOPDNILS NGP) NR)G? H¤)=HGOPNSDG

fu =(

RSS 2.0